luni, 1 februarie 2010

Omul de zapada





Daca tot e zapada si ninge ma gandesc la ceva frumoas, ceva ce imi placea in copilarie, adica la omul de zapada.

Cred ca este o mare bucurie a copiilor ca atunci cand ninge si e zapada sa faca un om de zapada si sa se joace in jurul lui :)

O poezie cu omul de zapada pe care o stiu de cand eram mica:

Ţanţoş stă-n ogradă
Parcă-i o minune
Omul de zăpadă
Cu ochi de cărbune.

Dintr-un morcov, nasul
Cuşma, o tigaie
Şi-n jur la tot pasul
Mare hărmălaie.

Omul de zăpadă
Parcă se gandeşte:
Cand o să mă vadă
Soarele, păleşte!

Soarele molcomul
Ii zambi oleacă
Şi pe dată omul
Se făcu băltoacă.

Si inca o poezie frumoasa:

Am furat azi, din cămară,
Doi cărbuni, un dop şi-o oală.

A! Şi-un morcov am luat!

Dar de foame…l-am mâncat!


Din zapadă am făcut

Un om mic şi cam urât.

Nici un băţ nu am avut
Din el braţ să-i fi făcut.

Omul însă mi-a zâmbit

Şi mi-a spus încet, şoptit,

Că m-aşteaptă să mai cresc,

Mai frumos să-l potrivesc.

Un comentariu:

  1. Eiii!!!
    Bine-ai facut ca ai mancat morcovul.
    Caci daca te uiti la una dintre poze, vei vedea cum asteapta hotii sa-i fure nasul bietului OM de ZAPADA.

    RăspundețiȘtergere