luni, 4 ianuarie 2010

Frigul din aceasta perioada





Stiu ca pentru aceasta peroiada a anului temperatura este norma si este normal sa fie frig, dar e destul de neplacut sa te plimbi pe afara mai ales dimineata cand trebuie sa mergi la munca si termometrele arata -6 si -4 grade.

In mod normal cand e frig te imbraci gros, dar ce sa faci cu fata.

Recunosc ca eu sunt friguroasa de felul meu, dar azi dimineata cand am venit la facultate ma intepa tare frigul in ograji.

Un articol legat de acest subiect este Frigul si degeraturile.

Sincer as vrea sa fie mai cald si sa fie mai mult soare :)

Un comentariu:

  1. vine iarna bine-mi pare
    pe iubi o ia cu racoare
    de frig ea se incovoaie
    inspre scoala cand o taie

    vine iarna cu ninsoare
    vantul bate, nu e soare
    iubi se duce zgribulita
    toata bine infofolita.

    vine iarna cu frig mare
    luati cojocu'n spinare
    ca sa nu faceti bujori
    pe dragii mei obrajori!

    RăspundețiȘtergere