miercuri, 13 ianuarie 2010

Acvariul ca ornament






Un acvariu este o atractie atat pentru copii cat si pentru oameni. La copii se manifesta mai vizibil aceasta atractie pentru ca ei dau frau liber primului impuls, dar am vazut si oameni care stau zeci de minute si privesc un acvariu frumos fiind fascinati de acesta.

De mica imi placeau acvariile frumos colorate cu pestisori jucausi si la un moment dat mi-am si dorit sa am un acvariu. Si acum as fi bucuroasa sa am un acvariu, dar stiu ca pentru a avea unul imi trebuie spatiu si timp pentru a avea grija de el.

Dar chiar daca nu am un acvariu analizez cu mare placere unul ori de cate ori am ocazia pentru ca miscarea si culorile care se gasesc intr-un acvariu ma fac sa imi dau seama cate lucruri frumoase sunt in jurul nostru, iar noi de multe ori nu le observam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu